ستاره گستر آذرخش

SGA GROUP

در خرید گیت فروشگاهی باید چندین نکته رعایت شود. مثلا ابتدا باید بدانیم عرض درب ورودی چقدر است . هرچه عرض درب ورودی بیشتر باشد تعداد گیت بیشتری نیاز است در نتیجه قیمت تمام شده ی گیت فروشگاهی افزایش پیدا میکند.

نکته دوم اینکه از چه نوع لامپ وترانسی استفاده می شود؟ تابلوی برق در کدام قسمت فروشگاه قرار می گیرد؟ تمامی این نکات به کارایی هر چه بهتر گیت فروشگاهی کمک می کند.

نکته این است که هردو گیت کارایی مختص به خودشان را دارند. چنانچه در فروشگاه از اجناس فلزی مثل لوازم آرایشی- عطر- ادکلن- لوازم جانبی موبایل استفاده می شود بهتر است از تکنولوژی به کار رفته در گیت AM استفاده شود. چرا که تکنولوژی به کار رفته در گیت AM باعث شده است که در مقابل فلزات مقاومت بیشتری داشته باشند در نتیجه در اثر عبور تگ دزدگیر و لیبل امنیتی از گیت آلارم بزند.

اما گیت RF سیستمی مناسب جهت استفاده در کتابفروشی، لباس فروشی، پلاستیک فروشی می باشد.به دلیل تنوع گیت RF و لیبل و تگ دزدگیر RF سیستمی مناسب جهت نصب در اصناف مختلف می باشد.

در پاسخ به این سوال باید گفت قطعا گیت اروپایی دارای تکنولوژی و سابقه بالاتر و غیر قابل قیاس با گیت چینی و ایرانی است. چرا که در برد گیت اروپایی قطعا با کیفیت استفاده شده است و این نکته باعث عدم خرابی دستگاه می شود. هر چه قطعات به کار رفته در گیت با کیفیت تر باشد قیمت دستگاه نیز گران تر است و این امر باعث شده تا تفاوت بسیار زیادی بین گیت اروپایی با گیت ایرانی و چینی وجود داشته باشد.

اما گیت RF سیستمی مناسب جهت استفاده در کتابفروشی، لباس فروشی، پلاستیک فروشی می باشد.به دلیل تنوع گیت RF و لیبل و تگ دزدگیر RF سیستمی مناسب جهت نصب در اصناف مختلف می باشد.

لیبل RF برچسب ضد سرقتی به صورت کاملا تخت است که دارای تنوع است و برای محصولاتی همچون کتاب، لوازم التحریر، گوشت- مرغ- پلاستیک به کار می رود و می تواند به صورت نامرئی باشد.

لیبل AM برچسبی است که دارای تنوع نمی باشد و سایز آن 4*1 است. این لیبل دارای سطح هموار نیست و چنانچه روی محصولات قرار بگیرد بسیار مشخص است و برای محصولاتی همچون عطر- ادکلن- لوازم جانبی موبایل به کار می رود.