آیا گیت فروشگاهی شما خود به خود بوق می زند؟

فهرست مطالب در این مقاله

آیا گیت فروشگاهی شما خود به خود بوق می زند؟

در بعضی موارد بعد از نصب گیت دزدگیر فروشگاهی، در واحد خدمات پس از فروش تماس مشتریانی ثبت می شود که عنوان می کنند گیت دزدگیر فروشگاه بی دلیل و خود به خود بوق می زند.

این مشکل حاد و پیچیده ای نیست و در این شرایط  شما میتوانید با صرف مدت زمان کوتاه و بدون پرداخت هزینه ای بابت خدمات پس از فروش فقط با رعایت چند نکته ی ضروری و لازم که در ذیل به آن اشاره می شود، این مشکل را حل می نماید.

  • باید توجه داشته باشید که حداقل فاصله ی قرار گرفتن تگ و لیبل از گیت دزدگیر باید 100تا 150سانتی متر باشد. به دلیل وجود حساسیت و فرکانس قوی گیت دزدگیر فروشگاهی حتی وجود 1عدد تگ یا لیبل در اطراف گیت باعث بوق زدن گیت می شود.
  • اجسام فلزی مانند رگال، قفسه یا میز  باید تا حد ممکن دور از گیت قرار بگیرند.
  • نصب و اضافه کردن هرگونه لامپ کم مصرف، LED، هالوژن ها، درب برقی، کولر یا هر وسیله ی الکترونیکی پس از نصب و راه اندازی گیت دزدگیر ممکن است در کارکرد گیت خللی ایجاد کنند و منجر به بوق زدن مکرر گیت دزدگیر شوند.
  • در نظر داشته باشید که در صورت وجود کابل برق مربوط به سایر تجهیزات فروشگاهی در اطراف گیت دزدگیر در عملکرد دزدگیر نویز ایجاد می شود و بهتر است کابل های برق حداقل 50سانتی متر با گیت فاصله داشته باشند.
  • به هیچ عنوان دو شاخه ی سایر وسایل برقی را به محافظ برق تعبیه شده برای گیت دزدگیر متصل نکنید.
  • جهت افزایش عمر و بهبود عملکرد گیت و همچنین صرفه جویی مصرف برق، گیت فروشگاهی خود را در زمان تعطیلی فروشگاه حتما خاموش نگه دارید.

در صورتی که با رعایت تمامی این موارد مشکل دستگاه شما برطرف نشد،می توانید با واحد خدمات پس از فروش شرکت ستاره گستر آذرخش 7-22882186-021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان متخصص شرکت در اسرع وقت در محل حاضر شده و مشکل گیت دزدگیر شما را برطرف نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *