ویژگی های لیبل RF

فهرست مطالب در این مقاله

لیبل RF

لیبل RF ضد سرقت یکی دیگر از ابزار ضد سرقت کالاها می باشد که صرفا با گیت فروشگاهی RF کار می کند.

مراحل ساخت لیبل RF از یک لایه کاغذ پشت چسب دار و مدار الکترونیکی است که عموما فرکانس آن 8.2Mhz یا 4.75Mhz می باشد.جنس لیبل های RF کاغذی و در اشکال و ابعاد متنوعی موجود است و برای جلوگیری از سرقت بسیاری از کالاها در بازار جهانی به کار می رود.

لیبل RF به عنوان یک انتخاب بدون نگرانی برای برقراری امنیت در فروشگاه ها می باشد.

از ویژگی های لیبل RF، ویژگی های قابل ذکری را شرح میدهیم:

ضریب ضد سرقت بالا

ظاهر لیبل های RF را می توان با عنوان بارکد معمولی پنهان کرد که می تواند به طور موثری از کالاها در برابر سرقت محافظت کند. هنگامی که کالایی با لیبل RF از خروحی عبور می کند، این لیبل های الکترونیکی می توانند با ارسال خودکار سیگنال هشدار به گیت ضد سرقت، به طور موثری از سرقت کالا جلوگیری کنند.

چسبندگی با استحکام بالا

استفاده از لیبلRF با کیفیت بالا می تواند این امکان را بدهد که زمانی که لیبل را محکم بچسبانید، به راحتی از بین نرود و عمر مفید آن تا در شرایط مطلوب زیاد است. علاوه بر این، اندازه کوچک این مزیت را دارد که ذخیره و حمل آن آسان است و از سرقت کالا بدون تأثیرگذاری بر زیبایی جلوگیری می کند.

تضمین کیفیت

لیبل های RF کاملاً از استانداردهای محصول ضد سرقت برخوردار است. هر لیبل حاوی یک تراشه فرکانس رادیویی اختصاصی است که پایدار است و به دلیل تأثیر مغناطیسی از کار افتادن آن آسان نیست. سیستم ضد سرقت می تواند از طریق فرکانس رادیویی، سیگنال هشداری ایجاد کند تا هنگام عبور کالایی با لیبل با هدف حفاظت از سرقت، ایمنی کامل حاصل شود.

کاربرد گسترده

لیبل RF به نازکی یک تکه کاغذ مسطح است که می توان آن را بر روی هر کالای غیر فلزی  مانند کتاب ها ، بطری های محصولات مراقبت، کالاهای سوپرمارکتی، بسته بندی کارتن و سایر کالاها مناسب است. به طور کلی، می توان از آن برای مراکز خرید و سوپر مارکت ها و سایر مکان های خرده فروشی استفاده کرد.

مقرون به صرفه بالا

با عملکردهای قدرتمند و جامع لیبلRF، به علاوه فناوری پیشرفته، فرآیند استفاده نسبتا راحت است و قیمت مناسب و قابل اعتماد است. این به ویژه برای خرید عمده مناسب است.                  

ویژگی لیبل RF

کاربردهای مختلف لیبل RF:

جلوگیری از سرقت کتاب و لوازم التحریر

جلوگیری از سرقت لوازم خانگی لوکس

جلوگیری از سرقت میوه و مواد غذایی در هایپر مارکت ها

جلوگیری از سرقت اجناس سوپرمارکت و هایپرمارکت

جلوگیری از سرقت گوشت و مرغ

جلوگیری از سرقت اسباب بازی

جلوگیری از سرقت عینک.

 

 

دزدگیر چسبی یا همان لیبل دزدگیر به صورت ساده و بارکدی موجود است و رول های آن در بسته بندی های 1000 عددی با اندازه های متفاوت موجود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *