گیت فروشگاهی هایپرمارکت

فهرست مطالب در این مقاله

بررسی گیت فروشگاهی هایپرمارکت

در مورد گیت فروشگاهی هایپرمارکت می توان گفت که  امروزه کسب و کار فروشگاه ها رونق زیادی پیدا کرده است. زیرا بسیاری از اقلام مصرفی روزمره و حتی کالاهای دیگری مانند انواع لوازم خانگی و برقی و … در یک مکان قرار گرفته است.

به همین دلیل کار خریداران برای تهیه‌ی مایحتاج خود را بسیار آسان کرده‌اند و باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های آنان شده‌اند و مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته‌اند.

لذا وجود این حجم کالا در فروشگاه و همچنین متراژ فروشگاه ممکن است  پیامدهایی را به همراه داشته باشد که در نهایت نیاز به ایجاد تغییراتی در فروشگاه را ضروری سازند.

افزایش نیروی انسانی، ارتقای سیستم حسابداری و مهمتر از همه تقویت سیستم امنیتی فروشگاه به وسیله ی نصب دزدگیر هایپرمارکت و اقلام ضد سرقت کالا نمونه‌هایی از این تغییرات هستند.

ویژگی ها و نقش ها

  • دزدگیر هایپرمارکت بایستی به‌گونه‌ای باشد که بتواند به خوبی مانع از خروج ناخواسته‌ی اجناس داخل فروشگاه شود.
  • با توجه به وجود اقلام کوچک و بزرگ و همچنین گران قیمت در هایپرمارکت ها از یکطرف و وسعت فروشگاه از طرف دیگر نصب گیت دزدگیر یا همان آنتن دزدگیر هایپرمارکت ضروری است.
  • در اینصورت با چسباندن لیبل دزدگیر یا همان تگ های برچسبی در ابعاد گوناگون بر روی کالاها امنیت آنها را حفظ می کنیم و چنانچه کالایی به صورت خواسته یا ناخواسته بدون مجوز از فروشگاه خارج شود، گیت فروشگاهی از خروج آن با اعلام آژیر هشدار جلوگیری می کند.
  • در اینصورت نیروی امنیتی به سمت شخص رفته و اقدام به بازرسی فاکتور خرید و مطابقت آن با کالاها می کند.
  • وجود گیت فروشگاهی نه تنها دارای جنبه روانی بسیار موئر در جلوگیری از ارتکاب سرقت می شود بلکه امنیت کالا ها را به صورت صد در صد تضمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *