ستاره گستر آذرخش

SGA GROUP

گیت فروشگاهی که با نام گیت دزدگیر یا گیت ضد سرقت شناخته می شود، یک ضرورت درفروشگاه ها یا مغازه هایی است که قصد محافظت غیر مستقیم از اجناس و محصولات خود دارند. در واقع کلیه اقلام ضد سرقت فروشگاهی به عنوان مکمل گیت ها یا همان آنتن ها در فروشگاه به کار می روند. بدین صورت در هنگام عبور کالا از گیت فروشگاهی ، تگ دزدگیر ، لیبل ضد سرقت یا سایر انواع دزدگیر متصل به کالا موجب آلارم و بوق از جانب گیت می شوند و در نتیجه فروشنده را از سرقت یا خروج بدون مجوز کالا مطلع می سازند. در حقیقت گیت فروشگاهی باعث محافظت از کالاها و جلوگیری از سرقت اجناس و در نتیجه بازگشت سرمایه به صاحبان کالا در کمترین زمان می باشد. از این رو، انتخاب گیت فروشگاهی با کیفیت بالا و تکنولوژی روز امری لازم و ضروری به حساب می آید. در این راستا، به منظور پاسخگویی به نیازهای گوناگون و سلایق متعدد مشتریان محترم این مجموعه، گیت های فروشگاهی شرکت SGA  در مدل ها و فرکانس های مختلف اعم از گیت RF ، گیت AM و گیت EM موجود می باشند. همچنین، این شرکت نماینده انحصاری برندهای اروپایی و آمریکایی Nedap، Amersec، WG آمریکا در ایران بوده لذا با توجه به داشتن برندهای مطرح توانسته بالاترین کیفیت و سهم بازار را به خود اختصاص دهد. این موارد مسلماً موجب اطمینان خاطر مشتریان نسبت به انتخاب مجموعه ای توانمند جهت ارائه کالا و خدمات متمایز در سطح استانداردهای جهانی است. مصارف متعدد گیت ضد سرقت فروشگاهی برای جلوگیری از سرقت لباس، جلوگیری از سرقت لوازم آرایشی، جلوگیری از سرقت موبایل و لوازم جانبی آن ، جلوگیری از سرقت اسناد و مدارک در سازمان ها، جلوگیری از سرقت مانتو، دزدگیر ضد سرقت کالا، جلوگیری از سرقت طلا و جواهر، جلوگیری از سرقت عینک، جلوگیری از دزدی لباس، ممانعت از سرقت کیف و کفش،سیستمی ضد سرقت برای انواع البسه و همچنین جلوگیری از سرقت کلیه کالاهای فلزی و غیر فلزی می باشد.

گیت AM

گیت فروشگاهی AM سیستم ضد سرقت مناسب برای لوازم آرایش و عطر و ادکلن، همچنین اقلام جانبی موبایل و طلا و نقره و عینک فروشی ها.

گیت RF

گیت فروشگاهی RF سیستم ضد سرقت مخصوص هایپرمارکت، پوشاک، انتشارات، لوازم دکوری می باشد که دارای بالاترین تنوع در تگ و لیبل ددگیر است.

گیت EM

گیت فروشگاهی EM سیستمی مناسب برای کتابخانه ها می باشد که دارای باریکترین لیبل است و خاصیت فعال و غیر فعال شدن لیبل ها را دارد.